TRUST-acrobats

Mitkä ominaisuudet erottavat erinomaisen mainostoimiston hyvästä tänä digitaalisena erana? Mistä tiedät, minkälaiset toimistot ovat todellisia, luotettavia neuvonantajia, jotka vielä klaaraavat taktisen työnkin? Todellinen kysymys kuuluu: Onko sellaista mainostoimistoa edes olemassa? Onpa hyvinkin. Kas tässä tunnusmerkit:

He kysyvät sinulta kysymyksiä

He eivät kerro sinulle, mitä sinun pitää tehdä tai mitä sinä tarvitset,  vaan kysyvät kysymyksiä. Ja he eivät vaan kysele kysymyksiä, vaan hyviä kysymyksiä. Erityisesti he kuuntelevat. Molemminpuolisen kommunikoinnin avulla löytyy ihan uusia mahdollisuuksia, jotka muuten jäisivät täysin käyttämättä. Luottamus ja kommunikaatiokyky on kaiken a ja o.

He puhaltavat niskaasi

He eivät tee niin kuin ”aina on tehty” eivätkä odota peukaloita pyöritellen, milloin sattuisit ehdottomaan jotain nasevaa. He toimivat. Mikäli halutaan saavuuttaa jotakin uutta ja erilaista, sitä ei voida saavuttaa toistamalla yhtä ja samaa kaavaa. Päinvastoin. He todella ahdistelevat sinua ja saavat olosi hiukan epämukavaksi jopa kääntämällä kaiken ylösalaisin. Joudut todella venymään ja tuulettamaan näkemyksiäsi. Vain sillä tavalla saadaan kehitystä aikaan; siirtymällä epämukavuusalueelle uuteen maastoon. Luottamus ja kommunikaatiokyky on kaiken a ja o.

He kertovat sinulle miten se tehdään

He eivät piilottele tietämystään vaan kertovat sinulle the how -osan. He opettavat sinua ja ohjaavat sinua. He haluavat, että sinä olet parempi ja teet paremmin, pärjäät paremmin, menestyt paremmin. Jatkuva uuden oppimisen kulttuuri pitää pyöräsi pyörimässä. Luottamus ja kommunikaatiokyky on kaiken a ja o.

He kysyvät tuloksista

Miten sujui, miten meni, miten onnistui, miten hyvin toimi, saavutettiinko tulokset, oletko ylipäätään tyytyväinen? He ovat proaktiivisia ja kantavat vastuun tekemisistään. Tulokset puhuvat puolestaan ja mikäli ne eivät ole ideaaliset, he justeeraavat toimintaansa sen mukaisesti. Luottamus ja kommunikaatiokyky on kaiken a ja o.

He eivät pelkää muita alan ammattilaisia

Vaan työskentelevät yhdessä heidän kanssaan asiakasyrityksensä parhaaksi. On selvää, että sinulla on palveluksessasi muitakin ihmisiä. Tämän päivän markkinointi edellyttää monenlaista asiantuntijaryhmää; inbound, outbound, direct ja social markkinoinnin tulisi natsata yhteen, jotta yrityksen tarina säilyttää juonensa. Erinomainen mainostoimisto integroi tiimejä, systeemejä ja konsultteja, jotta sinä menestyisit mahdollisimman hyvin. Luottamus ja kommunikaatiokyky on kaiken a ja o.